Terug naar alle vacatures

Haal het mooiste uit jezelf

als functioneel beheerder  
op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs
voor 32 tot 36 uur per week, dagen en uren in overleg
maandsalaris van € 3.282 tot € 4.983

Waar kom je te werken

De afdeling functioneel beheer is volop in beweging en verder aan het bouwen naar de toekomst. Jij mag hier vanuit jouw kennis en ervaring samen met 5 andere functioneel beheerders aan mee bouwen, zodat de organisatie nog efficiënter kan werken. Als functioneel beheerder kom je in het team Informatiemanagement (IM), welke onderdeel is van het domein Processen.

Wat ga je doen als functioneel beheerder

Het mooie van de rol als functioneel beheerder is dat je samen met jouw team bijdraagt aan het beheer, de vernieuwing, inrichting en optimalisatie van werkprocessen die onze primaire bedrijfsprocessen ondersteunen. Dit betreft applicaties zoals Atermes (kraamzorg), Nedap ONS (jeugdhulp), Regicare (buurtwerk),KidsKonnect (kinderopvang) en de HR-applicatie Beaufort/YouForce. Daarnaast ben je ook betrokken bij applicaties zoals Topdesk en Monday.

In deze rol zorg je samen met je team voor een goede verdeling van verantwoordelijkheden, waarbij er altijd een eerste en tweede verantwoordelijke is. Je waarborgt het gegevensbeheer, de gegevensbescherming, privacy en beveiliging van de applicaties. De ene dag ben je bezig met het afhandelen van meldingen van gebruikers, de andere dag geef je instructies aan gebruikers en key-users over het gebruik van de applicaties. Kortom, een afwisselende functie!

Dit krijg je van gro-up

  • Een maandsalaris van € 3.282 tot € 4.983 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 8. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring.
  • Hybride werken is bij ons de norm, deels werken op ons gezellige hoofdkantoor en deels vanuit je ingerichte thuiswerkplek.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er extra vrije dagen van te kopen.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling, €0,23/km reiskostenvergoeding, collectieve verzekeringen en een fietsplan. Maar ook voorrang op gro-up kinderopvang voor jouw eigen kinderen.
  • De ruimte om het mooiste uit jezelf te halen. Met opleidingen en coaching, uitjes met de personeelsvereniging of lekker sporten op kantoor.

Dit breng je mee als functioneel beheerder

Met jouw frisse blik weet jij informatiestromen in kaart te brengen, knelpunten te signaleren en hier proactief op te handelen. Door jouw sterke communicatieve vaardigheden weet jij de juiste vragen te stellen, om de (interne) wensen en behoeften door te kunnen vertalen naar gerichte oplossingen. Ook heb jij:

  • Minimaal een afgeronde IT gerelateerde opleiding op mbo niveau.
  • Een aantal jaar relevante werkervaring binnen informatiemanagement.
  • Het vermogen om kritische vragen te kunnen en durven stellen om vervolgens realistische en juiste prioriteiten te stellen.
  • Tot slot ben je op de hoogte van trends & ontwikkelingen binnen jouw vakgebied.

Word een gro-upper!

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vul het sollicitatieformulier hieronder in of solliciteer via de WhatsApp-button en wij nemen contact met je op. Eerst nog wat vragen? Bel of app Annemarie via 06 83 12 52 85.

Zijn we na een telefonische intake allebei enthousiast? Dan plannen we meteen een sollicitatiegesprek op ons kantoor in Berkel en Rodenrijs. Is er van beide kanten een match? Dan volgt er een tweede gesprek en een arbeidsvoorwaardengesprek en ben jij straks een echte gro-upper!

Solliciteer direct

Wat leuk dat je interesse hebt om bij gro-up te komen werken! Lukt solliciteren niet via onderstaand formulier? Stuur jouw sollicitatie via de WhatsApp knop of probeer een andere browser dan Google Chrome. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Je hebt nog niet alle velden ingevuld

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures