-
Standplaats
Haal het mooiste uit jezelf
als teamleider facility management
36 uur per week, dagen in overleg
maandsalaris van € 3.802 tot € 6.107
Waar kom je te werken
De afdeling Facility management is verantwoordelijk voor de facilitaire diensten binnen al onze 300 panden. Vanuit de afdeling wordt directie en management geadviseerd over facilitaire vraagstukken en worden diverse facilitaire projecten vormgegeven. Je legt verantwoording af aan de manager Facility Management.
Je wordt onderdeel van gro-up. Waar je samen met je collega’s uit kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk werkt voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. Enthousiaste collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.
Wat ga je doen als teamleider facility management
Als teamleider geef jij leiding aan adviseurs facilitaire zaken, medewerkers van de servicedesk, de medewerkers van de receptie/gastvrouwen en de cateringmedewerkers. Jij weet hen te boeien, te motiveren en te binden waardoor er dagelijks gemotiveerde, gastvrije en resultaatgerichte teams klaar staan. Moeilijke situaties ga je niet uit de weg en je durft met mensen in gesprek te gaan. Daarnaast hou je contact met de leveranciers over de afspraken en aanpassingen van contracten en beheer je de facilitaire vraagstukken van het hoofdkantoor. Uiteraard heb jij ook een duidelijke visie op facility management en is hospitality op je lijf geschreven. Je weet ons beleid feilloos te vertalen naar het team. Kortom: een uitdagende functie waarin jij echt een bijdrage kan leveren aan het door ontwikkelen van onze facilitaire organisatie.
Dit krijg je van gro-up
- Een maandsalaris van € 3.802 tot € 6.107 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 10.
- 36 uur is fulltime bij gro-up en je bent vrij om 4 x 9 uur te werken.
- Hybride werken is bij ons de norm, deels werken op ons gezellige hoofdkantoor en deels vanuit je ingerichte thuiswerkplek.
- Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er extra vrije dagen van te kopen.
- Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling, €0,23/km reiskostenvergoeding, collectieve verzekeringen en een fietsplan. Maar ook voorrang op gro-up kinderopvang voor jouw eigen kinderen.
Dit breng je mee als teamleider facility management
Jij bent gewend zelfstandig te werken, projecten te leiden, bedrijfsmatig te sturen en collega’s te coachen en stimuleren. Je bent een innovator, initiator en verbinder, maar ook een kritisch persoon als het gaat om bewaking van afspraken, beleid en wet- en regelgeving. Daarnaast heb jij:
- Natuurlijke overtuigingskracht en ben je een stevige gesprekspartner.
- Sterke communicatieve vaardigheden.
- Minimaal 5 jaar ervaring in het leidinggeven aan professionals met verbindende en coachende stijl van leidinggeven.
- Aantoonbare ervaring met facility management en hospitality.
- Een afgeronde hbo- opleiding op het gebied van facility management.
- Actuele kennis van relevante wetgeving.
- Een helikopterview om de complexiteit en de verschillende belangen te kunnen duiden.
- Kennis en ervaring met FMIS-systemen.
Word een gro-upper!
Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vul het sollicitatieformulier hieronder in of solliciteer via de WhatsApp-button en wij nemen contact met je op. Eerst nog wat vragen? Bel of app Annemarie via 06 83 12 52 85.
Zijn we na een telefonische intake allebei enthousiast? Dan plannen we meteen een sollicitatiegesprek op ons kantoor in Berkel en Rodenrijs. Is er van beide kanten een match? Dan volgt er een tweede gesprek en een arbeidsvoorwaardengesprek en ben jij straks een echte gro-upper!