Terug naar alle vacatures

Haal het mooiste uit jezelf

als portefeuillemanager vastgoed

op ons hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs

32 tot 36 uur per week, uren en dagen in overleg
Maandsalaris van
€ 3.802 tot € 6.107

Wil jij als huisvestingsprofessional echt het verschil maken? Neem jij graag de regie over onze portefeuille en weet je strategische plannen om te zetten in tastbare resultaten? Dan is dit jouw kans!

Waar kom je te werken?

Onze afdeling vastgoed is dé drijvende kracht achter een optimale werkomgeving. Wij zorgen ervoor dat onze (meer dan 300) locaties perfect aansluiten op de behoeften van de organisatie en de gebruikers, nu en in de toekomst. Van het werven en beheren van onze locaties tot het uitvoeren van bouw- en renovatieprojecten: hier gebeurt het! Met een afdeling in ontwikkeling krijg jij volop ruimte om onze strategische huisvestingsvisie verder vorm te geven en impact te maken.

Je wordt onderdeel van gro-up. Waar je samen met ca. 3.200 collega’s voor kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk samenwerkt voor kind, gezin en buurt. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. Gepassioneerde collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.

Wat ga je doen als portefeuillemanager vastgoed

Als portefeuillemanager ben jij de spil in het strategisch beheer en de optimalisatie van onze pandenportefeuille, die voornamelijk uit huurpanden bestaat, met enkele panden in eigen bezit. Jij zorgt ervoor dat onze locaties optimaal presteren, werkt mee aan een nog op te stellen huisvestingsvisie en vertaalt dit naar heldere kaders en beleid voor assetmanagement. Je hebt een leidende rol in de waardering van locaties, begeleidt grote huuronderhandelingen en levert input voor het meerjarig investeringsplan (MJIP).

Daarnaast coach en stuur je vier assetmanagers aan en ben je dé schakel tussen interne en externe stakeholders. Je hebt een scherp oog voor kansen en weet hoe je de locaties optimaal laat aansluiten op de lange termijn doelen van onze organisatie. Met jouw expertise til je de portefeuille naar een hoger niveau en creëer je structurele verbeteringen die direct bijdragen aan de strategie van onze organisatie.

Dit krijg je van gro-up

  • Een maandsalaris van € 3.802 tot € 6.107 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 10. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring. 36 uur is fulltime bij gro-up. Je bent vrij om 4 x 9 uur te werken.
  • Hybride werken is bij ons de norm, deels werken op ons gezellige hoofdkantoor en deels vanuit je ingerichte thuiswerkplek.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er extra vrije dagen van te kopen.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling, €0,23/km reiskostenvergoeding, collectieve verzekeringen en een fietsplan. Maar ook voorrang op gro-up kinderopvang voor jouw eigen kinderen.
  • De ruimte om het mooiste uit jezelf te halen. Met opleidingen en coaching, uitjes met de personeelsvereniging of lekker sporten op kantoor.

Dit breng je mee als portefeuillemanager vastgoed

Je bent een strategische denker met een sterke huisvestingsachtergrond en een scherp oog voor zowel kansen als risico’s. Dankzij jouw ervaring en communicatieve vaardigheden weet je mensen te verbinden en resultaten te behalen. Daarnaast vragen wij:

  • Minimaal een afgeronde hbo diploma, bij voorkeur in de richting van Vastgoed.
  • Ruime ervaring als portefeuillemanager, assetmanager of een vergelijkbare functie.
  • Diepgaande kennis van vastgoedprocessen, zoals acquisities, huur en verhuur en waardering van locaties (vanuit gebruiker en toegevoegde waarde voor de organisatie en niet vanuit rendement)
  • Analytisch, strategisch en proactief in je aanpak.
  • Sterke onderhandelingsvaardigheden.
  • Aantoonbare ervaring met relatiebeheer, zowel intern als extern.
  • Organisatiesensitief en in staat om complexe belangen effectief te managen.
  • Je bent in staat om flexibel te schakelen tussen verschillende dossiers, zodat je effectief voortgang boekt en prioriteiten goed afweegt.

Word een gro-upper!

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vul voor 11 april het sollicitatieformulier hieronder in of solliciteer via de WhatsApp-button en wij nemen contact met je op. Eerst nog wat vragen? Bel of app Annemarie via 06 83 12 52 85.

De eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 14 en 15 april

Een VOG en PRK (Personenregister kinderopvang) koppeling maken onderdeel uit van de procedure.

Solliciteer direct

Wat leuk dat je interesse hebt om bij gro-up te komen werken! Lukt solliciteren niet via onderstaand formulier? Stuur jouw sollicitatie via de WhatsApp knop of probeer een andere browser dan Google Chrome. Onze excuses voor het eventuele ongemak.

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Je hebt nog niet alle velden ingevuld

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures