Terug naar alle vacatures

Haal het mooiste uit jezelf

als specialist arbeidsomstandigheden

32 tot 36 uur per week
Maandsalaris € 3.802 - €  5.702

Ben jij gedreven om een gezond en veilig werkklimaat te bevorderen en wil jij een positieve bijdrage leveren aan het welzijn van de medewerkers van onze maatschappelijk betrokken organisatie? Lees dan snel verder.

Waar kom je te werken?

De specialist arbeidsomstandigheden maakt onderdeel uit van het team Arbo en Duurzame Inzetbaarheid. Het team is verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van het arbobeleid, het monitoren en bevorderen van het verzuim-, re-integratie- en vitaliteitsbeleid, met als doel bij te dragen aan een veilig en gezond werkklimaat. Het team wordt aangestuurd door de manager HR Duurzame inzetbaarheid.

We zitten in de beginfase van het verder opbouwen en ontwikkelen van het team. Er is dus volop ruimte voor jou om mee te denken, nieuwe dingen uit te proberen en bij te dragen aan de ontwikkeling van gro-up.

Binnen gro-up werk je samen met ca. 80 HR-collega’s voor kraamzorg, kinderopvang, jeugdhulp en buurtwerk voor kind, gezin en buurt. Dit doen we met ongeveer 3.000 collega’s die werkzaam zijn vanuit ongeveer 300 locaties en met een hoofdkantoor in Berkel en Rodenrijs. We richten ons op de ontwikkeling van het kind van 6 maanden vóór de geboorte tot aan zelfstandigheid. Gepassioneerde collega’s die allemaal werken aan hetzelfde ideaal: zorgen dat iedereen het mooiste uit zichzelf kan halen.

Wat ga je doen als specialist arbeidsomstandigheden

Als specialist arbeidsomstandigheden bij gro-up ben jij dé expert op het gebied van arbo, veiligheid, gezondheid en welzijn. Je speelt een cruciale rol in het ontwikkelen en implementeren van het beleid op het gebied van arbeidsomstandigheden, en je vertaalt wet- en regelgeving naar concrete acties binnen onze organisatie. Hierbij wordt het totale speelveld binnen het vakgebied overzien.

Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het coördineren van de Risico-Inventarisatie en -Evaluatie (RI&E) en het ontwikkelen en onderhouden van protocollen en procedures die bijdragen aan een veilige en gezonde werkomgeving. Je hebt een scherp oog voor landelijke ontwikkelingen, trends en behoeften binnen het vakgebied en weet deze te vertalen naar praktisch beleid.

Je werkt nauw samen met een collega specialist arbeidsomstandigheden en samen ondersteunen jullie directie en management met gedegen advies. Jullie zorgen ervoor dat de kwaliteit en actualiteit van de informatie en communicatie rondom arbeidsomstandigheden gewaarborgd blijft en optimaal afgestemd is op de verschillende doelgroepen binnen onze organisatie.

Dit krijg je van gro-up

  • Een maandsalaris van € 3.802 tot € 5.702 op basis van 36 uur, volgens cao Sociaal werk schaal 10. Afhankelijk van jouw kennis en ervaring. 36 uur is fulltime bij gro-up en je bent vrij om 4 x 9 uur te werken.
  • Hybride werken is bij ons de norm, deels werken op ons gezellige hoofdkantoor, op de locaties, en deels vanuit je ingerichte thuiswerkplek.
  • Een individueel keuzebudget (IKB) waarmee je zelf kiest wanneer je jouw vakantiegeld en dertiende maand ontvangt. Je kunt ook kiezen om er extra vrije dagen van te kopen.
  • Een goed pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a. een pensioenregeling, € 0,23/km reiskostenvergoeding, collectieve verzekeringen en een fietsplan. Maar ook voorrang op gro-up kinderopvang voor jouw eigen kinderen.
  • De ruimte om het mooiste uit jezelf te halen. Met opleidingen en coaching, uitjes met de personeelsvereniging of lekker sporten op kantoor.

Dit breng je mee als specialist arbeidsomstandigheden

Met jouw scherpe analytische blik signaleer je kansen en verbeterpunten en neem je initiatief. Je bent organisatorisch sterk en gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie. Daarnaast vragen wij het volgende:

  • Je hebt een afgeronde hbo-opleiding op het gebied van arbeidsomstandigheden, met specifieke kennis op één of meer van de volgende prioritaire risico’s binnen onze branches: psychosociale arbeidsbelasting, fysieke belasting, biologische agentia.
  • Je bent goed op de hoogte van actuele arbo-wetgeving en branche-specifieke thema's.
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren en coördineren van RI&E-trajecten in grote organisaties (1000+) en weet bedrijfsprocessen snel te doorgronden.
  • Je werkt graag projectmatig en behoudt altijd overzicht in een dynamische omgeving.
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling, en weet mensen op alle niveaus mee te nemen in jouw adviezen.

Word een gro-upper!

Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal! Vul het sollicitatieformulier hieronder in of solliciteer via de WhatsApp-button en wij nemen contact met je op. Eerst nog wat vragen? Bel of app Annemarie via 06 83125285.

Zijn we na een telefonische intake allebei enthousiast? Dan plannen we meteen een sollicitatiegesprek op ons kantoor in Berkel en Rodenrijs. Is er van beide kanten een match? Dan volgt er een tweede gesprek en een arbeidsvoorwaardengesprek en ben jij straks een echte gro-upper!

Solliciteer direct

Geen bestand gekozen
Geen bestand gekozen
Je hebt nog niet alle velden ingevuld

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures